Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Modernizacja gminnej drogi w Wolnicy
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 17.09.2024 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Modernizacja gminnej drogi w Wolnicy
Zamówienie stanowiące przedmiot umowy zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320). Podstawą udzielenia zamówienia jest Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 000 złotych netto, obowiązujący w Gminie Lubomino, wprowadzony do stosowania Zarządzeniem Nr 0050.49.2024, Wójta Gminy Lubomino z dnia 09.07.2024 r.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Modernizacja gminnej drogi w Wolnicy” zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Zakres prac obejmuje: profilowanie, ścinanie poboczy, podbudowę z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 13 cm. Długość drogi objętej inwestycją wynosi 730 mb. Lokalizacja drogi na działkach 186 i 279/4 położonych w obrębie Wolnica.
Materiały budowlane użyte do realizacji zadania winny posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty oraz spełniać wymagania polskich norm i innych przepisów, dopuszczających je do stosowania w budownictwie oraz zapewniać bezawaryjną eksploatację.
Przedmiar robót stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Przedmiar robót stanowi element pomocniczy, wspomagający wycenę robót budowlanych i obliczenie ceny oferty. Przedmiar robót uzupełnia opis przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy do wyliczenia ceny oferty i późniejszego rozliczania Umowy. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej.
- Warunki udziału w postępowaniu.
- Oferent powinien posiadać niezbędne kwalifikacje, wiedzę oraz odpowiednie siły, sprzęt i środki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wymagany termin realizacji umowy: 15.10.2024 r.
- Warunki realizacji zamówienia
Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.
- Sposób przygotowania oferty.
- Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT, naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
- Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
- Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
- Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, dla zadania stanowiącego przedmiot zapytania oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialności i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do skalkulowania wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Stopień szczegółowości przeprowadzenia rozpoznania przed złożeniem oferty zależy wyłącznie od Wykonawcy i nie może być przedmiotem dyskusji, czy też jakiejkolwiek negocjacji czy reklamacji po złożeniu oferty. Podstawą skalkulowania ceny przez Wykonawców za roboty budowlane ma być przedmiar robót opracowany przez Wykonawców w oparciu przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Podstawą wyliczenia ceny powinna być oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja własna Wykonawcy. Oznacza to, że Wykonawca sporządza przedmiar wg. własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność i ryzyko. W przypadku stwierdzenia braku danych w przedmiarze robót, Wykonawca winien zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie.
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.
- Oferta powinna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
- Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w którym znajduje się m.in. wycena całego zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę cena jest ceną ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia.
- Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy.
- Osoba do kontaktów
W sprawie przedmiotu zamówienia: Karolina Jaczewska, tel. 895324460, e-mail:
- Termin i sposób złożenia oferty przez Wykonawcę
- Ofertę proszę złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7,
11-135 Lubomino lub przesłać pocztą elektroniczną na adres email: , (proszę o wpisanie w tytule wiadomości „Oferta na Modernizację gminnej drogi w Wolnicy”
- Ofertę proszę złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7,
Ofertę należy złożyć do dnia 20.09.2024 r. do godz. 9.00.
Przy składaniu oferty prosimy zwrócić szczególną uwagę na kompletność oferty, załączenie wszystkich opisany w pkt 6 dokumentów, oferty niekompletne będą podlegały odrzuceniu.
- Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Wybranego wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy powiadomimy telefonicznie.
- Kryteria oceny ofert
- Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium: cena – znaczenie 100%.
- Podstawa nieudzielenia zamówienia
- Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.
- Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
- Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zgodnie z art. 70¹ § 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1061 ze zm.), Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega, że zaproszenie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
- W przypadku nie wyrażenia zgody przez Kierownika Zamawiającego, następuje zaniechanie realizacji zamówienia.
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
- Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML Modernizacja gminnej drogi w Wolnicy Drukuj informację Modernizacja gminnej drogi w Wolnicy
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-09-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-09-18 16:51:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-09-18 16:52:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-09-18 16:52:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 65 raz(y) |
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby remontowe w budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 26.06.2024 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby remontowe w budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby remontowe w budynku Urzędu Gminy Lubomino”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych oraz drobnego sprzętu budowlanego do wykonania prac wykończeniowych w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino, w ilościach określonych przez Zamawiającego. Dostawy odbędą się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2024 r.
Opis materiałów i sprzętu z określeniem podstawowych parametrów został określony w załączniku nr 1 do zaproszenia – „propozycja cenowa”. Ilości materiałów i sprzętu są orientacyjne i stanowią wyłącznie podstawę do oceny ofert.
- Wymagany termin realizacji umowy: 15.12.2024 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zlecenia),
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 01.07.2024 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Nieruchomości, Inwestycji i Ochrony Środowiska, Pok. Nr 9, tel. 89 532 44 60
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby remontowe w budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii” Drukuj informację Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby remontowe w budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-26 15:23:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-26 15:28:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-26 15:28:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 283 raz(y) |
Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 29.03.2024 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji termicznej natryskową pianką poliuretanową (PUR) objętą normą EN- 14315-1. Przewidywana powierzchnia do wykonania izolacji wynosi 360 m2 – jest to wartość szacunkowa, wymagana jest wizja lokalna i dokonanie pomiarów przez oferenta na podstawie ustaleń z Zamawiającym.
Właściwości produktu:
- elastyczna, otwartokomórkowa, niskiej gęstości, spieniana wodą,
- grubość izolacji minimum 25 cm,
- wskaźnik izolacyjności termicznej na poziomie 0,036-0,040 W/m2,
- gęstość pozorna na poziomie 7-10 kg/m3,
- absorbcja wody ≤ 0,3 kg/m2,
- odporność ogniowa REI 45 zgodnie z normą EN 13501-2,
- klasa A+ dla LZO ( Lotne Związki Organiczne).
- Wymagany termin realizacji umowy: 15.06.2024 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zlecenia),
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość usługi/
dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 05.04.2024 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 9, tel. 89 532 44 60
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
WÓJT
mgr Andrzej Mazur
Załączniki
Pobierz dane XML Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii” Drukuj informację Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-29 14:03:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-29 14:06:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-29 14:06:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 486 raz(y) |
Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton"
Akapit nr 1 - brak tytułu
RGKiT.271.04.2024
Lubomino, dnia 22.03.2024 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton"
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton”
Dostawa kruszywa odbywać się będzie do siedziby Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w terminach ustalonych z Zamawiającym.
Szacunkowa ilość dostarczonego materiału – 1 000 ton (+/- 10%).
Mieszanka mineralna 0-31,5 musi posiadać atest jakości kruszywa wraz z krzywą przesiewu oraz wskaźnik nośności nie mniejszy niż 120.
Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie wykonane dostawy.
- Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 10.05.2024 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
- inne: atest jakości kruszywa wraz z krzywą przesiewu oraz wskaźnik nośności nie mniejszy niż 120.
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 28.03.2024 r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
ZASTĘPCA WÓJTA
Joanna Karpińska-Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton" Drukuj informację Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-22 13:14:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-22 13:17:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-22 13:17:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 347 raz(y) |
Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 05.01.2024 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino”
Dostawa oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B, D ,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) do zbiornika magazynującego o pojemności 1340 litrów, na potrzeby pojazdów użytkowanych przez Urząd Gminy Lubomino, w ilości ok. 13 000 litrów. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie sukcesywnie, partiami po około 1 000 l. Wykonawca dostarczy zamawiany olej napędowy własnym transportem (autocysterna) na swój koszt i ryzyko. Cysterny powinny posiadać urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego oleju napędowego do zbiornika magazynującego na paliwo, który posiada Zamawiający.
Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości oleju napędowego niż podane wyżej bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
Rozliczenie tankowanego paliwa odbywać się będzie na podstawie faktur VAT wystawionych przez Dostawcę dla Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, NIP 743-19-91-269.
Podstawą do wystawienia faktury będzie ilość dostarczonego oleju napędowego zgodna z dowodem wydania z bazy paliw.
Forma zapłaty – przelew na konto w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury.
Opis wymagań:
- Paliwa muszą spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.) oraz obowiązujące normy PN-EN.
- Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
- Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Oświadczenie, że Wykonawca będzie w stanie na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć aktualne świadectwo jakości paliwa zgodnie z obowiązującą PN-EN 590:2013-12.
Wykaz dokumentów:
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
- Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę paliw płynnych do pojazdów Urzędu Gminy Lubomino.
- Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa.
- Parafowany projekt umowy.
- Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 31.12.2024 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę paliw płynnych do pojazdów Urzędu Gminy Lubomino,
- Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa,
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Ceną oferty będzie iloczyn ceny netto za 1 litr (przyjmuje się cenę producenta z dnia 05.01.2024 r.) po zastosowaniu rabatu i szacunkowej ilości paliwa, powiększony o należny podatek VAT. Należy zastosować zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku
Całkowitą wartość zamówienia stanowi cena netto za 1 litr oleju napędowego po uwzględnieniu rabatu x 13000l + VAT. Całkowita wartość zamówienia określona jest wynagrodzeniem szacunkowym
Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 12.01.2024 r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska –Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Wójt
mgr Andrzej Mazur
W załączeniu:
- Wzór druku dla „propozycji cenowej”
- Oświadczenie dotyczące jakości paliwa
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Wzór umowy.
Załączniki
Pobierz dane XML Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino" Drukuj informację Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-05 14:26:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-05 14:27:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-05 14:27:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 440 raz(y) |
Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino"
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 05.01.2024 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do
złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino"
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino według załącznika nr 1 i nr 2;
- cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia;
- wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 ilość materiałów biurowych oraz załączniku nr 1 materiałów eksploatacyjnych są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia;
- ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę będą stałe przez okres realizacji zamówienia.
- Wymagany termin realizacji umowy: sukcesywnie według wskazań Zamawiającego od 15 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz cenowy nr 1,
- formularz cenowy nr 2,
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 12.01.2024 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w Sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubommino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Ilona Basałygo – Inspektor ds. organizacyjnych o obsługi rady, tel. 89 532 44 50
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Wójt
mgr Andrzej Mazur
W załączeniu:
- Wzór druku dla „formularza cenowego nr 1”
- Wzór druku dla „formularza cenowego nr 2”
- Wzór umowy.
Załączniki
Pobierz dane XML Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino" Drukuj informację Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-05 14:22:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-05 14:24:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-05 14:24:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 437 raz(y) |
Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton
Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton
RGKiT.271.8.2023
Lubomino, dnia 17.11.2023 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton"
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton”
Dostawa kruszywa odbywać się będzie do siedziby Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w terminach ustalonych z Zamawiającym.
Szacunkowa ilość dostarczonego materiału – 450 ton (+/- 10%).
Mieszanka mineralna 0-31,5 musi posiadać atest jakości kruszywa wraz z krzywą przesiewu oraz wskaźnik nośności nie mniejszy niż 120.
Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie wykonane dostawy.
- Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 15.12.2023 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
- inne: atest jakości kruszywa wraz z krzywą przesiewu oraz wskaźnik nośności nie mniejszy niż 120.
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 21.11.2023 r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Wójt Gminy Lubomino
Andrzej Mazur
W załączeniu:
- Wzór druku dla „propozycji cenowej”
- Wzór umowy.
Załączniki
Pobierz dane XML Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton Drukuj informację Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-17 11:58:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-17 12:00:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-17 12:00:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 470 raz(y) |
„Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 16.02.2023 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Dostępny samorząd – granty”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres dostaw w poszczególnych częściach zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.
- Wymagany termin realizacji umowy: 28.03.2023 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zlecenia),
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość usługi
/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 23.02.2023 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Ewelina Dębek – Koordynator do spraw dostępności
Pok. Nr 12, tel. 89 532 44 50
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
ZASTĘPCA WÓJTA
Joanna Karpińska - Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020. Drukuj informację „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewelina Dębek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-16 15:09:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-16 15:10:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-02-16 15:11:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1126 raz(y) |
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 17.01.2023 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 43 laptopów wraz z oprogramowaniem.
2) Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
4) Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
5) Adres dostawy przedmiotu zamówienia:
Urząd Gminy Lubomino
ul. Kopernika 7
11-135 Lubomino
6) O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 3 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8.00-14.00.
7) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Opis sposobu odbioru prac i opis sposobu rozliczenia prac:
1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. rejestr sprzętu z podaniem numerów seryjnych, certyfikatów, deklaracji zgodności, kart katalogowych.
2) Odbiór dostarczonych urządzeń i oprogramowania nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
3) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu odbioru zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Gwarancja:
1) Wymagany okres gwarancji i jakości: min. 24 miesiące.
- Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 27.01.2023 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
- Parafowany projekt umowy;
- Dokumenty, które potwierdzą zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 tj. wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający wynik zaproponowanego procesora na dzień nie wcześniej niż od dnia zamieszczenia ogłoszenia;
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez Wykonawcę za dostawę zamówienia, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 24.01.2023 r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Wójt
mgr Andrzej Mazur
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"" Drukuj informację Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-17 14:28:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-17 14:32:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-17 14:32:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1036 raz(y) |
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino"
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 30.12.2022 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino"
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino według załącznika nr 1 i nr 2;
- cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia;
- wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 ilość materiałów biurowych oraz załączniku nr 1 materiałów eksploatacyjnych są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia;
- ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę będą stałe przez okres realizacji zamówienia.
- Wymagany termin realizacji umowy: sukcesywnie według wskazań zamawiającego do 31.12.2023 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz cenowy nr 1,
- formularz cenowy nr 2,
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 09.01.2023 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w Sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Ilona Basałygo – Inspektor ds. organizacyjnych o obsługi rady, tel. 89 532 44 50
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Wójt
mgr Andrzej Mazur
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino" Drukuj informację Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-30 11:12:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-30 11:18:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-30 11:18:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1269 raz(y) |