ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubomino
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 29.03.2024 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
 „Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji termicznej natryskową pianką poliuretanową (PUR) objętą normą EN- 14315-1. Przewidywana powierzchnia do wykonania izolacji wynosi 360 m2 – jest to wartość szacunkowa, wymagana jest wizja lokalna i dokonanie pomiarów przez oferenta na podstawie ustaleń z Zamawiającym.
Właściwości produktu:
- elastyczna, otwartokomórkowa, niskiej gęstości, spieniana wodą,
- grubość izolacji minimum 25 cm, 
- wskaźnik izolacyjności termicznej na poziomie 0,036-0,040 W/m2,
- gęstość pozorna na poziomie 7-10 kg/m3,
- absorbcja wody ≤ 0,3 kg/m2,
- odporność ogniowa REI 45 zgodnie z normą EN 13501-2,
- klasa A+ dla LZO ( Lotne Związki Organiczne).
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: 15.06.2024 r.
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
  1. formularz propozycji wg załączonego wzoru,
  2. kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
  3. wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zlecenia),
  4. inne: ……………………………………………………………………………………..
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
 
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 05.04.2024 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 9, tel. 89 532 44 60
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
  Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
      Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
 
WÓJT
mgr Andrzej Mazur

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-29 14:03:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-29 14:06:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-29 14:06:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
300 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton"

Akapit nr 1 - brak tytułu

RGKiT.271.04.2024
Lubomino, dnia 22.03.2024 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton"
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton”
Dostawa kruszywa odbywać się będzie do siedziby Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w terminach ustalonych z Zamawiającym.
Szacunkowa ilość dostarczonego materiału – 1 000 ton (+/- 10%).
Mieszanka mineralna 0-31,5 musi posiadać atest jakości kruszywa wraz z krzywą przesiewu oraz wskaźnik nośności nie mniejszy niż 120.
Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie wykonane dostawy.
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 10.05.2024 r.
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 
       Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
 
  1. formularz propozycji wg załączonego wzoru,
  2. kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
  3. wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
  4. inne: atest jakości kruszywa wraz z krzywą przesiewu oraz wskaźnik nośności nie mniejszy niż 120.
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
 
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
 
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 28.03.2024 r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
 
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
 
 Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
      Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
 
ZASTĘPCA WÓJTA
Joanna Karpińska-Koźlik

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-22 13:14:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-22 13:17:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-22 13:17:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
159 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 05.01.2024 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino”
     Dostawa oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B, D ,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) do zbiornika magazynującego o pojemności 1340 litrów, na potrzeby pojazdów użytkowanych przez Urząd Gminy Lubomino, w ilości ok. 13 000 litrów. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie sukcesywnie, partiami po około 1 000 l. Wykonawca dostarczy zamawiany olej napędowy własnym transportem (autocysterna) na swój koszt i ryzyko. Cysterny powinny posiadać urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego oleju napędowego do zbiornika magazynującego na paliwo, który posiada Zamawiający.
Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości oleju napędowego niż podane wyżej bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
Rozliczenie tankowanego paliwa odbywać się będzie na podstawie faktur VAT wystawionych przez Dostawcę dla Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, NIP 743-19-91-269.
Podstawą do wystawienia faktury będzie ilość dostarczonego oleju napędowego zgodna z dowodem wydania z bazy paliw.
Forma zapłaty – przelew na konto w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury.
 
Opis wymagań:
  • Paliwa muszą spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.) oraz obowiązujące normy PN-EN.
  • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
  • Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Oświadczenie, że Wykonawca będzie w stanie na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć aktualne świadectwo jakości paliwa zgodnie z obowiązującą PN-EN 590:2013-12.
 
Wykaz dokumentów:
  • Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
  • Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę paliw płynnych do pojazdów Urzędu Gminy Lubomino.
  • Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa.
  • Parafowany projekt umowy.
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 31.12.2024 r.
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 
 Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
 
  1. formularz propozycji wg załączonego wzoru,
  2. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę paliw płynnych do pojazdów Urzędu Gminy Lubomino,
  3. Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa,
  4. wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
  5. inne: ……………………………………………………………………………………..
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
 
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Ceną oferty będzie iloczyn ceny netto za 1 litr (przyjmuje się cenę producenta z dnia 05.01.2024 r.)  po zastosowaniu rabatu i szacunkowej ilości paliwa, powiększony o należny podatek VAT. Należy zastosować zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku
Całkowitą wartość zamówienia stanowi cena netto za 1 litr oleju napędowego po uwzględnieniu rabatu x 13000l + VAT. Całkowita wartość zamówienia określona jest wynagrodzeniem szacunkowym
Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
 
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 12.01.2024 r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
 
Karolina Jaczewska –Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
 
 Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
      Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Wójt
mgr Andrzej Mazur
 
W załączeniu:
  1. Wzór druku dla „propozycji cenowej”
  2. Oświadczenie dotyczące jakości paliwa
  3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  4. Wzór umowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-05 14:26:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-05 14:27:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-05 14:27:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
273 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 05.01.2024 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do
złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino"
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
  1. przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino według załącznika nr 1 i nr 2;
  2. cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia;
  3. wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 ilość materiałów biurowych oraz załączniku nr 1 materiałów eksploatacyjnych są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia;
  4. ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę będą stałe przez okres realizacji zamówienia.
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: sukcesywnie według wskazań Zamawiającego od 15 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 
       Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
 
  1. formularz cenowy nr 1,
  2. formularz cenowy nr 2,
  3. wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
  4. inne: ……………………………………………………………………………………..
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
 
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
 
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 12.01.2024 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w Sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubommino.
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
 
Ilona Basałygo – Inspektor ds. organizacyjnych o obsługi rady, tel. 89 532 44 50
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
 
  Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
       Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Wójt
mgr Andrzej Mazur
W załączeniu:
  1. Wzór druku dla „formularza cenowego nr 1”
  2. Wzór druku dla „formularza cenowego nr 2”
  3. Wzór umowy.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-05 14:22:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-05 14:24:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-05 14:24:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
271 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton

Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton

RGKiT.271.8.2023
Lubomino, dnia 17.11.2023 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton"
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton”
Dostawa kruszywa odbywać się będzie do siedziby Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w terminach ustalonych z Zamawiającym.
           Szacunkowa ilość dostarczonego materiału – 450 ton (+/- 10%).
Mieszanka mineralna 0-31,5 musi posiadać atest jakości kruszywa wraz z krzywą przesiewu oraz wskaźnik nośności nie mniejszy niż 120.
Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie wykonane dostawy.
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 15.12.2023 r.
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 
       Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
 
  1. formularz propozycji wg załączonego wzoru,
  2. kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
  3. wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
  4. inne: atest jakości kruszywa wraz z krzywą przesiewu oraz wskaźnik nośności nie mniejszy niż 120.
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
 
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
 
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 21.11.2023 r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
 
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
 
 Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
      Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
 
Wójt Gminy Lubomino
Andrzej Mazur
 
 
W załączeniu:
  1. Wzór druku dla „propozycji cenowej”
  2. Wzór umowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-17 11:58:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-17 12:00:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-17 12:00:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
293 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

„Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 16.02.2023 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
 
„Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego  Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Dostępny samorząd – granty”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
 
Szczegółowy  zakres  dostaw w  poszczególnych  częściach  zamówienia  określony jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.
 
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: 28.03.2023 r.
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
  1. formularz propozycji wg załączonego wzoru,
  2. kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
  3. wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zlecenia),
  4. inne: ……………………………………………………………………………………..
 
 
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
 
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 23.02.2023 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Ewelina Dębek – Koordynator do spraw dostępności
Pok. Nr 12, tel. 89 532 44 50
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
  Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
      Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
 
ZASTĘPCA WÓJTA
Joanna Karpińska - Koźlik

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewelina Dębek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-16 15:09:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-16 15:10:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-16 15:11:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
941 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 17.01.2023 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
 
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
1)  Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 43 laptopów wraz z oprogramowaniem.
2)  Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”.
3)  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
4)  Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
5)  Adres dostawy przedmiotu zamówienia:
Urząd Gminy Lubomino
ul. Kopernika 7
11-135 Lubomino
6)  O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 3 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8.00-14.00.
7)  Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
 
 
Opis sposobu odbioru prac i opis sposobu rozliczenia prac:
1)  Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. rejestr sprzętu z podaniem numerów seryjnych, certyfikatów, deklaracji zgodności, kart katalogowych.
2)  Odbiór dostarczonych urządzeń i oprogramowania nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
3)  Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu odbioru zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
 
Gwarancja:
1)  Wymagany okres gwarancji i jakości: min. 24 miesiące.
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 27.01.2023 r.
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 
 Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
 
  1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
  2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
  3. Parafowany projekt umowy;
  4. Dokumenty, które potwierdzą zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 tj. wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający wynik zaproponowanego procesora na dzień nie wcześniej niż od dnia zamieszczenia ogłoszenia;
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
 
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
 
Cena podana przez Wykonawcę za dostawę zamówienia, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
 
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 24.01.2023 r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
 
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
 
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
 
 Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
      Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
 
Wójt
mgr Andrzej Mazur

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-17 14:28:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-17 14:32:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-17 14:32:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
854 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 30.12.2022 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino"
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
  1. przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino według załącznika nr 1 i nr 2;
  2. cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia;
  3. wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 ilość materiałów biurowych oraz załączniku nr 1 materiałów eksploatacyjnych są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia;
  4. ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę będą stałe przez okres realizacji zamówienia.
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: sukcesywnie według wskazań zamawiającego do 31.12.2023 r.
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 
       Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
 
  1. formularz cenowy nr 1,
  2. formularz cenowy nr 2,
  3. wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
  4. inne: ……………………………………………………………………………………..
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
 
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
 
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 09.01.2023 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w Sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino.
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
 
Ilona Basałygo – Inspektor ds. organizacyjnych o obsługi rady, tel. 89 532 44 50
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
 
  Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
       Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
 
Wójt
mgr Andrzej Mazur

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-30 11:12:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-30 11:18:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-30 11:18:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1088 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 29.12.2022 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino”
     Dostawa oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B, D ,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) do zbiornika magazynującego o pojemności 1340 litrów, na potrzeby pojazdów użytkowanych przez Urząd Gminy Lubomino, w ilości ok. 15 000 litrów. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie sukcesywnie, partiami po około 1 000 l. Wykonawca dostarczy zamawiany olej napędowy własnym transportem (autocysterna) na swój koszt i ryzyko. Cysterny powinny posiadać urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego oleju napędowego do zbiornika magazynującego na paliwo, który posiada Zamawiający.
Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości oleju napędowego niż podane wyżej bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
Rozliczenie tankowanego paliwa odbywać się będzie na podstawie faktur VAT wystawionych przez Dostawcę dla Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, NIP 743-19-91-269.
Podstawą do wystawienia faktury będzie ilość dostarczonego oleju napędowego zgodna z dowodem wydania z bazy paliw.
Forma zapłaty – przelew na konto w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury.
 
Opis wymagań:
  • Paliwa muszą spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.) oraz obowiązujące normy PN-EN.
  • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
  • Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Oświadczenie, że Wykonawca będzie w stanie na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć aktualne świadectwo jakości paliwa zgodnie z obowiązującą PN-EN 590:2013-12.
 
Wykaz dokumentów:
  • Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
  • Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę paliw płynnych do pojazdów Urzędu Gminy Lubomino.
  • Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa.
  • Parafowany projekt umowy.
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 31.12.2023 r.
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 
 Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
 
  1. formularz propozycji wg załączonego wzoru,
  2. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę paliw płynnych do pojazdów Urzędu Gminy Lubomino,
  3. Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa,
  4. wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
  5. inne: ……………………………………………………………………………………..
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
 
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Ceną oferty będzie iloczyn ceny netto za 1 litr (przyjmuje się cenę producenta z dnia 14.11.2022 r.)  po zastosowaniu rabatu i szacunkowej ilości paliwa, powiększony o należny podatek VAT. Należy zastosować zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku
Całkowitą wartość zamówienia stanowi cena netto za 1 litr oleju napędowego po uwzględnieniu rabatu x 15000l + VAT. Całkowita wartość zamówienia określona jest wynagrodzeniem szacunkowym
Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
 
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 09.01.2023 r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
 
Karolina Jaczewska –Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
 
 Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
      Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
 
Wójt
mgr Andrzej Mazur

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-29 14:50:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-29 14:54:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-29 14:54:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1054 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 22.12.2022 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
 
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
1)  Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 43 laptopów wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem.
2)  Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”.
3)  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
4)  Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
5)  Adres dostawy przedmiotu zamówienia:
Urząd Gminy Lubomino
ul. Kopernika 7
11-135 Lubomino
6)  O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 3 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8.00-14.00.
7)  Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
 
Opis sposobu odbioru prac i opis sposobu rozliczenia prac:
1)  Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. rejestr sprzętu z podaniem numerów seryjnych, certyfikatów, deklaracji zgodności, kart katalogowych.
2)  Odbiór dostarczonych urządzeń i oprogramowania nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
3)  Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu odbioru zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
 
Gwarancja:
1)  Wymagany okres gwarancji i jakości: min. 24 miesiące.
 
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 30.12.2022 r.
 
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 
 Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
 
  1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
  2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
  3. Parafowany projekt umowy;
  4. Dokumenty, które potwierdzą zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 tj. wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający wynik zaproponowanego procesora na dzień nie wcześniej niż od dnia zamieszczenia ogłoszenia;
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
 
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
 
 
Cena podana przez Wykonawcę za dostawę zamówienia, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
 
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 28.12.2022 r., do godz. 13.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
 
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
 
Karolina Jaczewska –Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
 
 Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
      Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
 
Zastępca Wójta
Joanna Karpińska - Koźlik

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-22 13:17:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-22 13:30:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-22 13:30:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
881 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji