Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby remontowe w budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby remontowe w budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii” Drukuj informację Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby remontowe w budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-03 15:34:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-03 15:34:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-03 15:34:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 64 raz(y) |
Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii” Drukuj informację Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-04-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-04-10 11:08:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-04-10 11:08:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-10 11:08:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 93 raz(y) |
Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton "
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton " Drukuj informację Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton "
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-04-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-04-10 11:04:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-04-10 11:06:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-10 11:06:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 94 raz(y) |
Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino Drukuj informację Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-12 14:24:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-12 14:25:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-12 14:25:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 124 raz(y) |
Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino Drukuj informację Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-12 14:23:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-12 14:23:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-12 14:23:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 121 raz(y) |
Wyniki postępowania zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton"
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki postępowania zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton" Drukuj informację Wyniki postępowania zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 450 ton"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-22 14:24:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-22 14:25:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-22 14:25:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 143 raz(y) |
Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn. Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn. Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020. Drukuj informację Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn. Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewelina Dębek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-24 12:40:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-24 12:42:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-02-24 12:42:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 357 raz(y) |
Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR" Drukuj informację Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-24 14:54:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-24 14:56:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-24 14:56:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 402 raz(y) |
Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino"
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino" Drukuj informację Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: „Dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Urzędzie Gminy Lubomino"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-10 15:05:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-10 15:08:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-10 15:08:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 401 raz(y) |
Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020. Drukuj informację Wyniki postępowania w sprawie realizacji zadania pn.: „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-14 13:31:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-14 13:32:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-15 14:58:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 407 raz(y) |