ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubomino
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 20.06.2024 r.
RGKiT.6220.16.2024
 
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
 
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 16.05.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 51, 52/1, 52/2, położonych w obrębie Wolnica”.
            W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli  liczba  stron  postępowania  w  sprawie  wydania  decyzji  o  środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona  może  działać  przez  pełnomocnika,  chyba  że  charakter  czynności  wymaga  jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli  strona  lub  inny  uczestnik  postępowania  zrezygnuje  z doręczania  pism  za pomocą środków  komunikacji  elektronicznej,  organ  administracji  publicznej  doręcza  pismo  w  sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
 
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-21 12:06:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-21 12:07:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-21 12:07:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
25 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Postanowienie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 19.06.2024 r.
RGKiT.6220.06.2024
 
 
POSTANOWIENIE
 
Na podstawie art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 63 ust. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) po rozpoznaniu wniosku złożonego Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn oraz po zasięgnięciu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu
 
zawieszam
 
postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach do czasu przedłożenia przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia pn. ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 126/4, 126/6, 126/7 położonych w obrębie Piotrowo”.
 
UZASADNIENIE
 
W dniu 24.04.2023 r. do tut. Urzędu wpłynął wniosek planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia: Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, złożony przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 126/4, 126/6, 126/7 położonych w obrębie Piotrowo”.
Pismem z dnia 10.05.2024 r. Dyrektor Zarządu Zlewni w Olsztynie przekazał wniosek tut. Organu zgodnie z właściwością  Dyrektorowi Zarządu Zlewni w Elblągu jako organowi właściwemu. Dnia 24.05.2024 r. wpłynęła opinia Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu z dnia 21.05.2024 r. znak: GE.ZZŚ.4901.72.2024 niestwierdzająca potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla podmiotowego przedsięwzięcia i wskazująca na konieczność uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach warunków i wymagań.
Dnia 20.05.2024 r. do tut. Urzędu wpłynęło postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie z dnia 20.05.2023 r. znak: WSTE.4220.72.2024.RG, w którym tamtejszy Organ wyraził opinię, że dla planowanego przedsięwzięcia istnieje potrzeba przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i ustalił pełny zakres raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, zgodnie z art. 66 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem skumulowanego odziaływania z planowanymi w sąsiedztwie innymi instalacjami fotowoltaicznymi oraz wpływu inwestycji na usytuowaną w bezpośrednim sąsiedztwie zabudowę mieszkaniową.
Dnia 23.05.2024 r. do tut. Urzędu wpłynęła opinia sanitarna z dnia 21.05.2024 r. znak: ZNS.9022.1.26.2024, w której Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lidzbarku Warmińskim stwierdza potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w zakresie określonym w art. 66 ust. 1 pkt 1 do 20, ust. 6 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Biorąc pod uwagę opinię wyspecjalizowanych organów oraz rodzaj i charakter planowanego przedsięwzięcia wydano postanowienie z dnia 19.06.2024 r. znak: RGKiT.6220.06.2024 nakładające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn. „budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 126/4, 126/6, 126/7 położonych w obrębie Piotrowo”, planowanego do realizacji przez Polską Agencę Energetyczną Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn oraz wykonania raportu o oddziaływaniu na środowisko i przedłożenia go przez Wnioskodawcę Wójtowi Gminy Lubomino. W postanowieniu tym ustalono też zakres raportu.
Zgodnie z treścią art. 63 ust. 5 ww. ustawy organ wydaje postanowienie o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach do czasu przedłożenia przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. W związku z powyższym oraz biorąc pod uwagę opinię wyspecjalizowanych organów orzeczono jak w sentencji.
 
Wobec powyższego orzeczono jak w sentencji postanowienia.
 
POUCZENIE
 
Zgodnie z art. 63 ust 5a ustawy cytowanej na wstępie jeżeli w terminie 3 lat od dnia zawieszenia postępowania, strona nie złoży raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, żądanie wszczęcia postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach uważa się za wycofane.
Zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko jeżeli liczba stron postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10 stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego. Zgodnie zaś art. 49 k.p.a. zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Strona  może  działać  przez  pełnomocnika,  chyba  że  charakter  czynności  wymaga  jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli  strona  lub  inny  uczestnik  postępowania  zrezygnuje  z doręczania  pism  za pomocą środków  komunikacji  elektronicznej,  organ  administracji  publicznej  doręcza  pismo  w  sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
 
 
Na niniejsze postanowienie stronom nie przysługuje zażalenie.
 
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-20 14:49:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-20 14:49:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-20 14:49:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
30 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

POSTANOWIENIE stwierdzające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 19.06.2024 r.
RGKiT.6220.06.2024
 
POSTANOWIENIE
stwierdzające obowiązek przeprowadzenia
oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
 
 
Na podstawie art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j Dz.U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 63 ust. 1 i 4, art. 65 ust. 2 i 3, art. 66 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), a także na podstawie § 3 ust. 1 pkt 104 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839 ze zm.) po rozpoznaniu wniosku złożonego Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn oraz po zasięgnięciu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu
 
postanawiam
  1. stwierdzić obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 126/4, 126/6, 126/7 położonych w obrębie Piotrowo”;
  2. określić pełny zakres raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, który powinien zostać sporządzony zgodnie z art. 66 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, z uwzględnieniem skumulowanego oddziaływania z planowanymi w sąsiedztwie innymi instalacjami fotowoltaicznymi oraz wpływu inwestycji na usytuowaną w bezpośrednim sąsiedztwie zabudowę mieszkaniową.
 
UZASADNIENIE
 
W dniu 24.04.2023 r. do tut. Urzędu wpłynął wniosek planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia: Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, złożony przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 126/4, 126/6, 126/7 położonych w obrębie Piotrowo”.
Biorąc pod uwagę treść złożonych materiałów a w szczególności karty informacyjnej przedsięwzięcia sporządzonej przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego należało stwierdzić, że wnioskowana inwestycja polegać na ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 126/4, 126/6, 126/7 położonych w obrębie Piotrowo”.
Na postawie złożonego wniosku, a w szczególności zgodnie z treścią dołączonej karty informacyjnej przedsięwzięcia należało stwierdzić, że wnioskowana inwestycja zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 54 a) lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko stanowi przedsięwzięcie mogące potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko. Zgodnie zatem z art. 71 ust. 2 pkt 2 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko planowane przedsięwzięcie wymaga uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Na podstawie art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy stwierdzono także, że organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Wójt Gminy Lubomino.
W związku z powyższym tut. Organ pismem znak: RGKiT.6220.06.2024 z dnia 06.05.2024 r. zawiadomił strony o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla wnioskowanego przedsięwzięcia informując o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami sprawy.
W toku prowadzonego postępowania, na podstawie art. 64 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,  przekazując w załączeniu wniosek o wydanie decyzji wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia Wójt Gminy Lubomino wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz do Dyrektora Zarządu Zlewni w Olsztynie o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby, co do zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia. Jednocześnie poinformowano organy opiniujące o obowiązującym na terenie przedsięwzięcia miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
Pismem z dnia 10.05.2024 r. Dyrektor Zarządu Zlewni w Olsztynie przekazał wniosek tut. Organu zgodnie z właściwością  Dyrektorowi Zarządu Zlewni w Elblągu jako organowi właściwemu. Dnia 24.05.2024 r. wpłynęła opinia Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu z dnia 21.05.2024 r. znak: GE.ZZŚ.4901.72.2024 niestwierdzająca potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla podmiotowego przedsięwzięcia i wskazująca na konieczność uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach warunków i wymagań.
Dnia 20.05.2024 r. do tut. Urzędu wpłynęło postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie z dnia 20.05.2023 r. znak: WSTE.4220.72.2024.RG, w którym tamtejszy Organ wyraził opinię, że dla planowanego przedsięwzięcia istnieje potrzeba przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i ustalił pełny zakres raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, zgodnie z art. 66 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem skumulowanego odziaływania z planowanymi w sąsiedztwie innymi instalacjami fotowoltaicznymi oraz wpływu inwestycji na usytuowaną w bezpośrednim sąsiedztwie zabudowę mieszkaniową.
Dnia 23.05.2024 r. do tut. Urzędu wpłynęła opinia sanitarna z dnia 21.05.2024 r. znak: ZNS.9022.1.26.2024, w której Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lidzbarku Warmińskim stwierdza potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w zakresie określonym w art. 66 ust. 1 pkt 1 do 20, ust. 6 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
W związku z powyższym Wójt Gminy Lubomino uznał za konieczne przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i określił zakres raportu, który winien w całości uwzględniać wymogi art. 66 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, z uwzględnieniem skumulowanego oddziaływania z planowanymi inwestycjami na działkach sąsiednich nr 6/6 i 6/5 oraz wpływu inwestycji na zabudowę mieszkaniową.
 
Biorąc pod uwagę powyższe orzeczono jak w osnowie.
 
POUCZENIE
Na niniejsze postanowienie przysługuje stronom zażalenie za pośrednictwem Wójta Gminy Lubomino do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie w terminie 7 dni od dnia jego odbioru.
Strona  może  działać  przez  pełnomocnika,  chyba  że  charakter  czynności  wymaga  jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli  strona  lub  inny  uczestnik  postępowania  zrezygnuje  z doręczania  pism  za pomocą środków  komunikacji  elektronicznej,  organ  administracji  publicznej  doręcza  pismo  w  sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
 
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-20 14:46:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-20 14:47:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-20 14:47:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
28 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 38, położonej w obrębie Wolnica”

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-16 08:11:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-16 08:12:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-11-16 08:12:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
503 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 38, położonej w obrębie Wolnica”

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-16 08:07:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-16 08:10:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-11-16 08:10:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
489 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »