ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubomino
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Montaż odnawialnych źródeł energii w obiektach użyteczności publicznej w Gminie Lubomino wraz z budową świetlicy wiejskiej w GronowieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Montaż odnawialnych źródeł energii w obiektach użyteczności publicznej w Gminie Lubomino wraz z budową świetlicy wiejskiej w Gronowie

Szczegóły informacji

Montaż odnawialnych źródeł energii w obiektach użyteczności publicznej w Gminie Lubomino wraz z budową świetlicy wiejskiej w Gronowie

Status: unieważniony

Tryb: TRYB PODSTAWOWY WARIANT I

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: GMINA LUBOMINO

Finansowanie: FINANSOWANIE MIESZANE

Nr UZP: 2022/BZP 00054318

Termin składania ofert / wniosków: 2022-02-28 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-02-28 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

Ogłoszono dnia: 2022-02-11 przez Karolina Jaczewska

Treść:

  1. Zamawiający: Gmina Lubomino
Adres: ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino
Tel: 895324450
Fax: 895324451
Adres strony internetowej: https://www.lubomino.pl
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubomino.pl
  1. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami.
Karolina Jaczewska - tel. 89-532-44-60.
  1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lubomino.pl/zamowienia_publiczne/12/status/0/rodzaj/0/wzp/zwr/
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Na wskazanej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), zwanej także ustawą Pzp.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
  4. Postępowanie prowadzone jest w odniesieniu do zamówienia klasycznego.
  5. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych o jakich mowa w art. 3 ustawy Pzp.
  6. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną także SWZ lub Specyfikacją, zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
  7. O udzielenie zamówienia może ubiegać się osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ.
  8. W przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura określona w art. 24aa Ustawy (tzw. procedura odwrócona): Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 Ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu tj. zbada oświadczenie wstępne w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, a następnie zażąda przedłożenia pozostałych dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 Ustawy.
  9. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
Opis przedmiotu zamówienia: Zgodnie z treścią SWZ.
Termin wykonania zamówienia: Zgodnie z treścią SWZ.
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie  komunikował  się  z  Wykonawcami,  oraz  informacje  o  wymaganiach  technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią SWZ.
Podstawy wykluczenia: Zgodnie z treścią SWZ.
Warunki udziału w postępowaniu: Zgodnie z treścią SWZ.
Wadium przetargowe: Zgodnie z treścią SWZ.
Opis sposobu przygotowania oferty. Wykaz oświadczeń / dokumentów wymaganych w postępowaniu w tym podmiotowe środki dowodowe: Zgodnie z treścią SWZ.
Termin związania ofertą: Zgodnie z treścią SWZ.
Sposób oraz termin składania ofert: Zgodnie z treścią SWZ.
Termin otwarcia ofert: Zgodnie z treścią SWZ.
Sposób obliczenia ceny: Zgodnie z treścią SWZ.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Zgodnie z treścią SWZ.
Aukcja elektroniczna: Zgodnie z treścią SWZ.
Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Zgodnie z treścią SWZ.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zgodnie z treścią SWZ.
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy: Zgodnie z treścią SWZ.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-11 10:30:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-11 10:55:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-28 15:31:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2450 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony