ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubomino
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Modernizacja energetyczna budynków publicznych w gminie Lubomino Drukuj informację Zamówienie publiczne: Modernizacja energetyczna budynków publicznych w gminie Lubomino

Szczegóły informacji

Modernizacja energetyczna budynków publicznych w gminie Lubomino

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: TRYB PODSTAWOWY WARIANT I

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: GMINA LUBOMINO

Finansowanie: FINANSOWANIE MIESZANE

Nr UZP: 066b2b0c-cf45-4b80-b6bb-4d84a4c8ee7b

Termin składania ofert / wniosków: 2021-05-14 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-05-14 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Gmina Lubomino

Ogłoszono dnia: 2021-04-21 przez

Treść:

Modernizacja energetyczna budynków publicznych w gminie Lubomino – numer postępowania: RGKiT.271.1/2021
  1. Zamawiający: Gmina Lubomino
Adres: ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino
Tel: 895324450
Fax: 895324451
Adres strony internetowej: https://www.lubomino.pl
  1. Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubomino.pl
  2. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami.
Wojciech Michańczyk - tel.  89-532-44-60.
  1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://bip.lubomino.pl/zamowienia_publiczne/15/status/0/rodzaj/wzp/zwr/0/
 
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Na wskazanej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej także ustawą Pzp.
  2. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
  3. Postępowanie prowadzone jest w odniesieniu do zamówienia klasycznego.
  4. Wartość zamówienia jest niższa od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 350 000 euro.
  5. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną także SWZ lub Specyfikacją, zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
  6. O udzielenie zamówienia może ubiegać się osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ.
  7.  W przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura określona w art. 24aa Ustawy (tzw. procedura odwrócona): Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 Ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu tj. zbada oświadczenie wstępne w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, a następnie zażąda przedłożenia pozostałych dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 Ustawy.
  8. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
Opis przedmiotu zamówienia: Zgodnie z treścią SIWZ.
Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy wykonać w terminie 01.10.2022r. od daty zawarcia umowy.
 Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie  komunikował  się  z  Wykonawcami,  oraz  informacje  o  wymaganiach  technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią SIWZ.
Podstawy wykluczenia: Zgodnie z treścią SIWZ.
Warunki udziału w postępowaniu: Zgodnie z treścią SIWZ.
Wadium przetargowe: Zgodnie z treścią SIWZ.
Opis sposobu przygotowania oferty. Wykaz oświadczeń / dokumentów wymaganych w postępowaniu w tym podmiotowe środki dowodowe: Zgodnie z treścią SIWZ.
Termin związania ofertą: Zgodnie z treścią SIWZ.
Sposób oraz termin składania ofert: Zgodnie z treścią SIWZ.
Termin otwarcia ofert: Zgodnie z treścią SIWZ.
Sposób obliczenia ceny: Zgodnie z treścią SIWZ.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Zgodnie z treścią SIWZ.
Aukcja elektroniczna: Zgodnie z treścią SIWZ.
Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Zgodnie z treścią SIWZ.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zgodnie z treścią SIWZ.
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy: Zgodnie z treścią SIWZ.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony