Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubomino
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Szczegóły informacji

Modernizacja gminnej drogi w Wolnicy

Informacja ogłoszona dnia 2024-09-18 16:52:42 przez Karolina Jaczewska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 17.09.2024 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
 
Modernizacja gminnej drogi w Wolnicy
 
Zamówienie stanowiące przedmiot umowy zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320). Podstawą udzielenia zamówienia jest Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 000 złotych netto, obowiązujący w Gminie Lubomino, wprowadzony do stosowania Zarządzeniem Nr 0050.49.2024, Wójta Gminy Lubomino z dnia 09.07.2024 r.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Modernizacja gminnej drogi w Wolnicy” zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Zakres prac obejmuje: profilowanie, ścinanie poboczy, podbudowę z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 13 cm. Długość drogi objętej inwestycją wynosi 730 mb. Lokalizacja drogi na działkach 186 i 279/4 położonych w obrębie Wolnica.
Materiały budowlane użyte do realizacji zadania winny posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty oraz spełniać wymagania polskich norm i innych przepisów, dopuszczających je do stosowania w budownictwie oraz zapewniać bezawaryjną eksploatację.
Przedmiar robót stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Przedmiar robót  stanowi element pomocniczy, wspomagający wycenę robót budowlanych i obliczenie ceny oferty. Przedmiar robót uzupełnia opis przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy do wyliczenia ceny oferty i późniejszego rozliczania Umowy. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej.
 
  1. Warunki udziału w postępowaniu.
    1. Oferent powinien posiadać niezbędne kwalifikacje, wiedzę oraz odpowiednie siły, sprzęt i środki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy:     15.10.2024 r.
 
  1. Warunki realizacji zamówienia
Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.
 
  1. Sposób przygotowania oferty.
    1.  Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT, naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
    2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
    3. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
    4. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, dla zadania stanowiącego przedmiot zapytania oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialności i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do skalkulowania wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Stopień szczegółowości przeprowadzenia rozpoznania przed złożeniem oferty zależy wyłącznie od Wykonawcy i nie może być przedmiotem dyskusji, czy też jakiejkolwiek negocjacji czy reklamacji po złożeniu oferty. Podstawą skalkulowania ceny przez Wykonawców za roboty budowlane ma być przedmiar robót opracowany przez Wykonawców w oparciu przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Podstawą wyliczenia ceny powinna być oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja własna Wykonawcy. Oznacza to, że Wykonawca sporządza przedmiar wg. własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność i ryzyko. W przypadku stwierdzenia braku danych w przedmiarze robót, Wykonawca winien zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie.
    5.  Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
    6. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
    7. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.
    8. Oferta powinna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
 
  1. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
    1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w którym znajduje się m.in. wycena całego zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę cena jest ceną ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia.
    2. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy.
 
  1. Osoba do kontaktów
W sprawie przedmiotu zamówienia: Karolina Jaczewska, tel. 895324460, e-mail:
 
  1. Termin i sposób złożenia oferty przez Wykonawcę
    1. Ofertę proszę złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7,
      11-135 Lubomino lub przesłać pocztą elektroniczną na adres email: , (proszę o wpisanie w tytule wiadomości „Oferta na Modernizację gminnej drogi w Wolnicy”
 
Ofertę należy złożyć do dnia 20.09.2024 r. do godz. 9.00.
 
Przy składaniu oferty prosimy zwrócić szczególną uwagę na kompletność oferty, załączenie wszystkich opisany w pkt 6 dokumentów, oferty niekompletne będą podlegały odrzuceniu.
 
  1. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Wybranego wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy powiadomimy telefonicznie.
 
  1. Kryteria oceny ofert
    1. Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium: cena – znaczenie 100%.
 
  1. Podstawa nieudzielenia zamówienia
    1. Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.
    2. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
    3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    4. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    5. Zgodnie z art. 70¹ § 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1061 ze zm.), Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    6. Zamawiający zastrzega, że zaproszenie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
    7. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Kierownika Zamawiającego, następuje zaniechanie realizacji zamówienia.
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
    1. Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-09-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-09-18 16:51:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-09-18 16:52:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-09-18 16:52:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
67 raz(y)