Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
Modernizacja gminnej drogi w Wolnicy
Informacja ogłoszona dnia 2024-09-18 16:52:42 przez Karolina Jaczewska, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 17.09.2024 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Modernizacja gminnej drogi w Wolnicy
Zamówienie stanowiące przedmiot umowy zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320). Podstawą udzielenia zamówienia jest Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 000 złotych netto, obowiązujący w Gminie Lubomino, wprowadzony do stosowania Zarządzeniem Nr 0050.49.2024, Wójta Gminy Lubomino z dnia 09.07.2024 r.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Modernizacja gminnej drogi w Wolnicy” zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Zakres prac obejmuje: profilowanie, ścinanie poboczy, podbudowę z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 13 cm. Długość drogi objętej inwestycją wynosi 730 mb. Lokalizacja drogi na działkach 186 i 279/4 położonych w obrębie Wolnica.
Materiały budowlane użyte do realizacji zadania winny posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty oraz spełniać wymagania polskich norm i innych przepisów, dopuszczających je do stosowania w budownictwie oraz zapewniać bezawaryjną eksploatację.
Przedmiar robót stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Przedmiar robót stanowi element pomocniczy, wspomagający wycenę robót budowlanych i obliczenie ceny oferty. Przedmiar robót uzupełnia opis przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy do wyliczenia ceny oferty i późniejszego rozliczania Umowy. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej.
- Warunki udziału w postępowaniu.
- Oferent powinien posiadać niezbędne kwalifikacje, wiedzę oraz odpowiednie siły, sprzęt i środki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wymagany termin realizacji umowy: 15.10.2024 r.
- Warunki realizacji zamówienia
Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.
- Sposób przygotowania oferty.
- Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT, naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
- Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
- Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
- Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, dla zadania stanowiącego przedmiot zapytania oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialności i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do skalkulowania wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Stopień szczegółowości przeprowadzenia rozpoznania przed złożeniem oferty zależy wyłącznie od Wykonawcy i nie może być przedmiotem dyskusji, czy też jakiejkolwiek negocjacji czy reklamacji po złożeniu oferty. Podstawą skalkulowania ceny przez Wykonawców za roboty budowlane ma być przedmiar robót opracowany przez Wykonawców w oparciu przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Podstawą wyliczenia ceny powinna być oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja własna Wykonawcy. Oznacza to, że Wykonawca sporządza przedmiar wg. własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność i ryzyko. W przypadku stwierdzenia braku danych w przedmiarze robót, Wykonawca winien zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie.
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.
- Oferta powinna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
- Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w którym znajduje się m.in. wycena całego zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę cena jest ceną ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia.
- Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy.
- Osoba do kontaktów
W sprawie przedmiotu zamówienia: Karolina Jaczewska, tel. 895324460, e-mail:
- Termin i sposób złożenia oferty przez Wykonawcę
- Ofertę proszę złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7,
11-135 Lubomino lub przesłać pocztą elektroniczną na adres email: , (proszę o wpisanie w tytule wiadomości „Oferta na Modernizację gminnej drogi w Wolnicy”
- Ofertę proszę złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7,
Ofertę należy złożyć do dnia 20.09.2024 r. do godz. 9.00.
Przy składaniu oferty prosimy zwrócić szczególną uwagę na kompletność oferty, załączenie wszystkich opisany w pkt 6 dokumentów, oferty niekompletne będą podlegały odrzuceniu.
- Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Wybranego wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy powiadomimy telefonicznie.
- Kryteria oceny ofert
- Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium: cena – znaczenie 100%.
- Podstawa nieudzielenia zamówienia
- Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.
- Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
- Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zgodnie z art. 70¹ § 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1061 ze zm.), Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega, że zaproszenie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
- W przypadku nie wyrażenia zgody przez Kierownika Zamawiającego, następuje zaniechanie realizacji zamówienia.
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
- Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-09-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-09-18 16:51:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-09-18 16:52:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-09-18 16:52:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 67 raz(y) |