Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""
Informacja ogłoszona dnia 2022-12-22 13:30:46 przez Karolina Jaczewska, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 22.12.2022 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 43 laptopów wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem.
2) Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
4) Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
5) Adres dostawy przedmiotu zamówienia:
Urząd Gminy Lubomino
ul. Kopernika 7
11-135 Lubomino
6) O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 3 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8.00-14.00.
7) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Opis sposobu odbioru prac i opis sposobu rozliczenia prac:
1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. rejestr sprzętu z podaniem numerów seryjnych, certyfikatów, deklaracji zgodności, kart katalogowych.
2) Odbiór dostarczonych urządzeń i oprogramowania nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
3) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu odbioru zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Gwarancja:
1) Wymagany okres gwarancji i jakości: min. 24 miesiące.
- Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 30.12.2022 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
- Parafowany projekt umowy;
- Dokumenty, które potwierdzą zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 tj. wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający wynik zaproponowanego procesora na dzień nie wcześniej niż od dnia zamieszczenia ogłoszenia;
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez Wykonawcę za dostawę zamówienia, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 28.12.2022 r., do godz. 13.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska –Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Zastępca Wójta
Joanna Karpińska - Koźlik
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-22 13:17:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-22 13:30:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-22 13:30:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 894 raz(y) |