Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubomino
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Szczegóły informacji

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""

Informacja ogłoszona dnia 2022-12-22 13:30:46 przez Karolina Jaczewska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 22.12.2022 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
 
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
1)  Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 43 laptopów wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem.
2)  Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”.
3)  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
4)  Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
5)  Adres dostawy przedmiotu zamówienia:
Urząd Gminy Lubomino
ul. Kopernika 7
11-135 Lubomino
6)  O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 3 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8.00-14.00.
7)  Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
 
Opis sposobu odbioru prac i opis sposobu rozliczenia prac:
1)  Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. rejestr sprzętu z podaniem numerów seryjnych, certyfikatów, deklaracji zgodności, kart katalogowych.
2)  Odbiór dostarczonych urządzeń i oprogramowania nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
3)  Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu odbioru zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
 
Gwarancja:
1)  Wymagany okres gwarancji i jakości: min. 24 miesiące.
 
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 30.12.2022 r.
 
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 
 Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
 
  1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
  2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
  3. Parafowany projekt umowy;
  4. Dokumenty, które potwierdzą zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 tj. wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający wynik zaproponowanego procesora na dzień nie wcześniej niż od dnia zamieszczenia ogłoszenia;
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
 
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
 
 
Cena podana przez Wykonawcę za dostawę zamówienia, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
 
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 28.12.2022 r., do godz. 13.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
 
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
 
Karolina Jaczewska –Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
 
 Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
      Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
 
Zastępca Wójta
Joanna Karpińska - Koźlik

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-22 13:17:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-22 13:30:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-22 13:30:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
894 raz(y)