Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-03-29 14:06:21 przez Karolina Jaczewska
Akapit nr - brak tytułu
Lubomino, dnia 29.03.2024 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino w ramach realizacji inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do warunków pracy w czasie pandemii”
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Wykonanie instalacji termicznej dachu natryskową pianką poliuretanową w nadbudowanej części budynku Urzędu Gminy Lubomino”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji termicznej natryskową pianką poliuretanową (PUR) objętą normą EN- 14315-1. Przewidywana powierzchnia do wykonania izolacji wynosi 360 m2 – jest to wartość szacunkowa, wymagana jest wizja lokalna i dokonanie pomiarów przez oferenta na podstawie ustaleń z Zamawiającym.
Właściwości produktu:
- elastyczna, otwartokomórkowa, niskiej gęstości, spieniana wodą,
- grubość izolacji minimum 25 cm,
- wskaźnik izolacyjności termicznej na poziomie 0,036-0,040 W/m2,
- gęstość pozorna na poziomie 7-10 kg/m3,
- absorbcja wody ≤ 0,3 kg/m2,
- odporność ogniowa REI 45 zgodnie z normą EN 13501-2,
- klasa A+ dla LZO ( Lotne Związki Organiczne).
- Wymagany termin realizacji umowy: 15.06.2024 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zlecenia),
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość usługi/
dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 05.04.2024 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 9, tel. 89 532 44 60
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
WÓJT
mgr Andrzej Mazur