ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubomino
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tekst łatwy do czytania

Informacja ogłoszona dnia 2022-09-01 12:12:10 przez Ilona Basałygo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ilona Basałygo
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-01 12:08:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ilona Basałygo
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-01 12:12:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ilona Basałygo
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-01 12:12:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
525 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony