ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubomino
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wójt Gminy Lubomino ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton"

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-03-22 13:17:16 przez Karolina Jaczewska

Akapit nr - brak tytułu

RGKiT.271.04.2024
Lubomino, dnia 22.03.2024 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton"
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa mieszanki mineralnej 0–31,5 w ilości około 1 000 ton”
Dostawa kruszywa odbywać się będzie do siedziby Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w terminach ustalonych z Zamawiającym.
Szacunkowa ilość dostarczonego materiału – 1 000 ton (+/- 10%).
Mieszanka mineralna 0-31,5 musi posiadać atest jakości kruszywa wraz z krzywą przesiewu oraz wskaźnik nośności nie mniejszy niż 120.
Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie wykonane dostawy.
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 10.05.2024 r.
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 
       Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
 
  1. formularz propozycji wg załączonego wzoru,
  2. kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
  3. wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
  4. inne: atest jakości kruszywa wraz z krzywą przesiewu oraz wskaźnik nośności nie mniejszy niż 120.
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
 
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
 
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 28.03.2024 r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
 
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
 
 Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
      Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
 
ZASTĘPCA WÓJTA
Joanna Karpińska-Koźlik

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony