ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubomino
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

„Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-12-08 14:58:09 przez Karolina Jaczewska

Akapit nr - brak tytułu

Lubomino, dnia 08.12.2022 r.
 
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego  Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
 
  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Dostępny samorząd – granty”
  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych na poszczególne części zapytania ofertowego. Zamówienie  podzielone  jest  na  5  części.
 
Przedmiotem zamówienia jest:
 
  1. część I – Dostawa  16 sztuk  tabliczek przydrzwiowych;
  2. część II – Dostawa 2 sztuk tablic informacyjnych;
  3. część III - Dostawa 4 sztuk oznaczeń za pomocą piktogramów – tabliczek;
  4. część IV - Dostawa 5 metrów bieżących dotykowych pasów ostrzegawczych przed schodami i innymi niebezpiecznymi miejscami;
  5. część V - Dostawa stacjonarnej pętli indukcyjnej.
Szczegółowy zakres  dostaw w  poszczególnych  częściach  zamówienia  określony jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
 
  1. Wymagany termin realizacji umowy: 23.12.2022 r.
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
 Cena – 100%.
 
  1. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
  1. formularz propozycji wg załączonego wzoru,
  2. kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
  3. wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zlecenia),
  4. inne: ……………………………………………………………………………………..
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
  1. wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
 
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
 
  1. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 14.12.2022 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Ewelina Dębek – Koordynator do spraw dostępności
Pok. Nr 12, tel. 89 532 44 50
 
  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
  Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
      Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
 
WÓJT
mgr Andrzej Mazur

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony