Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
Tekst łatwy do czytania
Informacja ogłoszona dnia 2022-09-01 12:12:10 przez Ilona Basałygo
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-09-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ilona Basałygo |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-09-01 12:08:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ilona Basałygo |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-09-01 12:12:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ilona Basałygo |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-01 12:12:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 594 raz(y) |