Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 29.12.2022 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino”
Dostawa oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B, D ,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) do zbiornika magazynującego o pojemności 1340 litrów, na potrzeby pojazdów użytkowanych przez Urząd Gminy Lubomino, w ilości ok. 15 000 litrów. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie sukcesywnie, partiami po około 1 000 l. Wykonawca dostarczy zamawiany olej napędowy własnym transportem (autocysterna) na swój koszt i ryzyko. Cysterny powinny posiadać urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego oleju napędowego do zbiornika magazynującego na paliwo, który posiada Zamawiający.
Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości oleju napędowego niż podane wyżej bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
Rozliczenie tankowanego paliwa odbywać się będzie na podstawie faktur VAT wystawionych przez Dostawcę dla Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, NIP 743-19-91-269.
Podstawą do wystawienia faktury będzie ilość dostarczonego oleju napędowego zgodna z dowodem wydania z bazy paliw.
Forma zapłaty – przelew na konto w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury.
Opis wymagań:
- Paliwa muszą spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.) oraz obowiązujące normy PN-EN.
- Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
- Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Oświadczenie, że Wykonawca będzie w stanie na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć aktualne świadectwo jakości paliwa zgodnie z obowiązującą PN-EN 590:2013-12.
Wykaz dokumentów:
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
- Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę paliw płynnych do pojazdów Urzędu Gminy Lubomino.
- Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa.
- Parafowany projekt umowy.
- Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 31.12.2023 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę paliw płynnych do pojazdów Urzędu Gminy Lubomino,
- Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa,
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Ceną oferty będzie iloczyn ceny netto za 1 litr (przyjmuje się cenę producenta z dnia 14.11.2022 r.) po zastosowaniu rabatu i szacunkowej ilości paliwa, powiększony o należny podatek VAT. Należy zastosować zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku
Całkowitą wartość zamówienia stanowi cena netto za 1 litr oleju napędowego po uwzględnieniu rabatu x 15000l + VAT. Całkowita wartość zamówienia określona jest wynagrodzeniem szacunkowym
Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 09.01.2023 r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska –Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Wójt
mgr Andrzej Mazur
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino" Drukuj informację Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-29 14:50:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-29 14:54:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-29 14:54:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1216 raz(y) |
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 22.12.2022 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 43 laptopów wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem.
2) Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
4) Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
5) Adres dostawy przedmiotu zamówienia:
Urząd Gminy Lubomino
ul. Kopernika 7
11-135 Lubomino
6) O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 3 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8.00-14.00.
7) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Opis sposobu odbioru prac i opis sposobu rozliczenia prac:
1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. rejestr sprzętu z podaniem numerów seryjnych, certyfikatów, deklaracji zgodności, kart katalogowych.
2) Odbiór dostarczonych urządzeń i oprogramowania nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
3) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu odbioru zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Gwarancja:
1) Wymagany okres gwarancji i jakości: min. 24 miesiące.
- Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 30.12.2022 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
- Parafowany projekt umowy;
- Dokumenty, które potwierdzą zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 tj. wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający wynik zaproponowanego procesora na dzień nie wcześniej niż od dnia zamieszczenia ogłoszenia;
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez Wykonawcę za dostawę zamówienia, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 28.12.2022 r., do godz. 13.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska –Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Zastępca Wójta
Joanna Karpińska - Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"" Drukuj informację Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR""
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-22 13:17:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-22 13:30:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-22 13:30:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1003 raz(y) |
„Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 08.12.2022 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Dostępny samorząd – granty”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych na poszczególne części zapytania ofertowego. Zamówienie podzielone jest na 5 części.
Przedmiotem zamówienia jest:
- część I – Dostawa 16 sztuk tabliczek przydrzwiowych;
- część II – Dostawa 2 sztuk tablic informacyjnych;
- część III - Dostawa 4 sztuk oznaczeń za pomocą piktogramów – tabliczek;
- część IV - Dostawa 5 metrów bieżących dotykowych pasów ostrzegawczych przed schodami i innymi niebezpiecznymi miejscami;
- część V - Dostawa stacjonarnej pętli indukcyjnej.
Szczegółowy zakres dostaw w poszczególnych częściach zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wymagany termin realizacji umowy: 23.12.2022 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zlecenia),
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 14.12.2022 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Ewelina Dębek – Koordynator do spraw dostępności
Pok. Nr 12, tel. 89 532 44 50
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
WÓJT
mgr Andrzej Mazur
Załączniki
Pobierz dane XML „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Drukuj informację „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewelina Dębek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-08 14:53:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-08 14:58:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-08 14:58:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1092 raz(y) |
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Remont świetlicy w Piotrowie – wymiana orynnowania, położenie opaski z polbruku wokół świetlicy
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 05.12.2022 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Remont świetlicy – wymiana orynnowania, położenie opaski z polbruku wokół świetlicy
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Remont świetlicy – wymiana orynnowania, położenie opaski z polbruku wokół świetlicy”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie nie jest podzielone części.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Remont świetlicy – wymiana orynnowania, położenie opaski z polbruku wokół świetlicy” zgodnie z przedmiarem. Szerokość wykonania opaski – 80 cm + obrzeże. Orynnowanie 2x7m. Inwestycja finansowana z funduszu sołeckiego
Szczgółowy zakres robót do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia oraz sposób ich wykonania określony jest w przedmiarach robót, stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wymagany termin realizacji umowy: 23.12.2022 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zlecenia),
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 08.12.2022 r., do godz. 14.00 w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 9, tel. 89 532 44 560
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Wójt
mgr Andrzej Mazur
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Remont świetlicy w Piotrowie – wymiana orynnowania, położenie opaski z polbruku wokół świetlicy Drukuj informację Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Remont świetlicy w Piotrowie – wymiana orynnowania, położenie opaski z polbruku wokół świetlicy
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-05 13:25:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-05 13:34:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-05 13:34:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1050 raz(y) |
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Remont świetlicy w Piotrowie – wymiana orynnowania, położenie opaski z polbruku wokół świetlicy
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 29.11.2022 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Remont świetlicy – wymiana orynnowania, położenie opaski z polbruku wokół świetlicy
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Remont świetlicy – wymiana orynnowania, położenie opaski z polbruku wokół świetlicy”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie nie jest podzielone części.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Remont świetlicy – wymiana orynnowania, położenie opaski z polbruku wokół świetlicy” zgodnie z przedmiarem. Szerokość wykonania opaski – 80 cm + obrzeże. Orynnowanie 2x7m. Inwestycja finansowana z funduszu sołeckiego.
Szczegółowy zakres robót do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia oraz sposób ich wykonania określony jest w przedmiarach robót, stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wymagany termin realizacji umowy: 23.12.2022 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zlecenia),
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 02.12.2022 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 9, tel. 89 532 44 560
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Wójt
mgr Andrzej Mazur
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Remont świetlicy w Piotrowie – wymiana orynnowania, położenie opaski z polbruku wokół świetlicy Drukuj informację Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Remont świetlicy w Piotrowie – wymiana orynnowania, położenie opaski z polbruku wokół świetlicy
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-29 12:37:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-29 12:42:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-11-29 12:42:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1017 raz(y) |
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Przekruszenie gruzu budowlanego i kamieni polnych"
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 15.11.2022 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Przekruszenie gruzu budowlanego i kamieni polnych"
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Przekruszenie gruzu budowlanego i kamieni polnych”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przekruszenie gruzu budowlanego i kamieni polnych”
Usługa kompleksowa polegająca na przekruszeniu gruzu budowlanego oraz kamieni polnych przy Urzędzie Gminy Lubomino wraz z załadunkiem materiału do kruszarki oraz hałdowaniem w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu.
Szacunkowa ilość materiału – 1100 ton (+/- 20%).
Wymagania związane z realizacją usługi:
- zakres zamówienia obejmuje kruszenie gruzu budowlanego z przeznaczeniem do ponownego wykorzystania. Uzyskany z kruszenia materiał powinien mieć frakcje ok. 0-63 mm. Szacunkowa ilość gruzu wynosi ok 600 ton;
- zakres zamówienia obejmuje kruszenie kamienia polnego z przeznaczeniem do ponownego wykorzystania. Uzyskany z kruszenia materiał powinien mieć frakcje ok. 0-31,5 mm. Szacunkowa ilość kamieni wynosi ok 500 ton. Usługa kruszenia kamienia polnego będzie odbywała się dwuetapowo;
- maszyny do kruszenia muszą być wyposażone w urządzenia pomiarowe umożliwiające określenie ilości skruszonego materiału;
- Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości materiału do kruszenia, w zależności od swoich rzeczywistych potrzeb;
- rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie wykonane prace poszczególnych maszyn oraz pojazdów i ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę.
- Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 20.12.2023 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość usługi/
dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 18.11.2022 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
ZASTĘPCA WÓJTA
Joanna Karpińska - Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Przekruszenie gruzu budowlanego i kamieni polnych" Drukuj informację Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Przekruszenie gruzu budowlanego i kamieni polnych"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-15 08:07:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-15 08:10:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-11-15 08:10:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 884 raz(y) |
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 14.11.2022 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino”
Dostawa oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B, D ,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) do zbiornika magazynującego o pojemności 1340 litrów, na potrzeby pojazdów użytkowanych przez Urząd Gminy Lubomino, w ilości ok. 18 000 litrów. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie sukcesywnie, partiami po około 1 200 l. Wykonawca dostarczy zamawiany olej napędowy własnym transportem (autocysterna) na swój koszt i ryzyko. Cysterny powinny posiadać urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego oleju napędowego do zbiornika magazynującego na paliwo, który posiada Zamawiający.
Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości oleju napędowego niż podane wyżej bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
Rozliczenie tankowanego paliwa odbywać się będzie na podstawie faktur VAT wystawionych przez Dostawcę dla Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, NIP 743-19-91-269.
Podstawą do wystawienia faktury będzie ilość dostarczonego oleju napędowego zgodna z dowodem wydania z bazy paliw.
Forma zapłaty – przelew na konto w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury.
Opis wymagań:
- Paliwa muszą spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.) oraz obowiązujące normy PN-EN.
- Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
- Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Oświadczenie, że Wykonawca będzie w stanie na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć aktualne świadectwo jakości paliwa zgodnie z obowiązującą PN-EN 590:2013-12.
Wykaz dokumentów:
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
- Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę paliw płynnych do pojazdów Urzędu Gminy Lubomino.
- Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa.
- Parafowany projekt umowy.
- Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 31.12.2023 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę paliw płynnych do pojazdów Urzędu Gminy Lubomino,
- Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa,
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy,
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanejokreśloną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Ceną oferty będzie iloczyn ceny netto za 1 litr (przyjmuje się cenę producenta z dnia 14.11.2022 r.) po zastosowaniu rabatu i szacunkowej ilości paliwa, powiększony o należny podatek VAT. Należy zastosować zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku
Całkowitą wartość zamówienia stanowi cena netto za 1 litr oleju napędowego po uwzględnieniu rabatu x 18000l + VAT. Całkowita wartość zamówienia określona jest wynagrodzeniem szacunkowym
Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 21.11.2022 r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska –Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 8, tel. 89 532 44 60
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
ZASTĘPCA WÓJTA
Joanna Karpińska - Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino" Drukuj informację Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „Dostawa oleju napędowego do zbiornika do magazynowania i dystrybucji w Urzędzie Gminy Lubomino"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-14 15:26:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-14 15:29:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-11-16 09:55:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 873 raz(y) |
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Wykonanie chodnika oraz placu wiejskiego z kostki typu polbruk w sołectwie Wilczkowo w gminie Lubomino
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 05.10.2022 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Wykonanie chodnika oraz placu wiejskiego z kostki typu polbruk w sołectwie Wilczkowo w gminie Lubomino
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Wykonanie chodnika oraz placu wiejskiego z kostki typu polbruk w sołectwie Wilczkowo w gminie Lubomino”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Wykonanie chodnika oraz placu wiejskiego z kostki typu polbruk w sołectwie Wilczkowo w gminie Lubomino”.
Szczegółowy zakres robót do wykonania oraz sposób ich wykonania określony jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wymagany termin realizacji umowy: 15.12.2022 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zlecenia),
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 13.10.2022 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 9, tel. 89 532 44 560
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
WÓJT
mgr Andrzej Mazur
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Wykonanie chodnika oraz placu wiejskiego z kostki typu polbruk w sołectwie Wilczkowo w gminie Lubomino Drukuj informację Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Wykonanie chodnika oraz placu wiejskiego z kostki typu polbruk w sołectwie Wilczkowo w gminie Lubomino
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-10-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-10-06 14:53:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-10-06 14:57:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-10-06 14:57:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 775 raz(y) |
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Rozwój infrastruktury dziedzictwa kulturowego, rekreacyjnego na terenie Gminy Lubomino poprzez modernizację filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilczkowie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 05.10.2022 r.
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
Rozwój infrastruktury dziedzictwa kulturowego, rekreacyjnego na terenie Gminy Lubomino poprzez modernizację filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilczkowie
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Rozwój infrastruktury dziedzictwa kulturowego, rekreacyjnego na terenie Gminy Lubomino poprzez modernizację filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilczkowie”
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Rozwój infrastruktury dziedzictwa kulturowego, rekreacyjnego na terenie Gminy Lubomino poprzez modernizację filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilczkowie”. Prace polegają na wymianie pokrycia dachu z blachy nienadającej się do użytkowania na blachę trapezową z orynnowaniem i obróbkami blacharskimi oraz wymianą stolarki okiennej z obróbką obsadzenia w budynku filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilczkowie zlokalizowanej na działce nr 71/6, obręb Wilczkowo. Powierzchnia dachu wynosi 222,65 m2.
Szczegółowy zakres robót do wykonania oraz sposób ich wykonania określony jest w przedmiarach robót, stanowiących załącznik do niniejszegozapytania ofertowego.
- Wymagany termin realizacji umowy: 15.12.2022 r.
- Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- formularz propozycji wg załączonego wzoru,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
- wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zlecenia),
- inne: ……………………………………………………………………………………..
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- wartość
usługi/dostawy/roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia, - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 13.10.2022 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino przy ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Karolina Jaczewska – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Transportu
Pok. Nr 9, tel. 89 532 44 560
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
WÓJT
mgr Andrzej Mazur
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Rozwój infrastruktury dziedzictwa kulturowego, rekreacyjnego na terenie Gminy Lubomino poprzez modernizację filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilczkowie Drukuj informację Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Rozwój infrastruktury dziedzictwa kulturowego, rekreacyjnego na terenie Gminy Lubomino poprzez modernizację filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilczkowie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-10-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-10-06 14:49:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-10-06 14:52:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-10-06 14:52:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 749 raz(y) |
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Rozwój infrastruktury dziedzictwa kulturowego, rekreacyjnego na terenie Gminy Lubomino poprzez modernizację filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilczkowie
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Rozwój infrastruktury dziedzictwa kulturowego, rekreacyjnego na terenie Gminy Lubomino poprzez modernizację filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilczkowie Drukuj informację Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Rozwój infrastruktury dziedzictwa kulturowego, rekreacyjnego na terenie Gminy Lubomino poprzez modernizację filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Wilczkowie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-09-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-09-19 10:50:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-09-19 10:59:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-19 10:59:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 714 raz(y) |