Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 21.05.2024 r.
RGKiT.6220.15.2024
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 15.05.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 70 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 236/2, 236/11, 236/1, 110/2, 233/1, 234, 232/5, 235/1, 235, 235/2, 235/4, 235/5, 235/7, 235/6, 191/1, 206 obręb Samborek”.
W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres:
w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania zrezygnuje z doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających Drukuj informację ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-21 16:55:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-21 16:56:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-21 16:56:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 101 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 21.05.2024 r.
RGKiT.6220.14.2024
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 10.05.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 13 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 206, 232/2, 218 położonych w obrębie Samborek oraz na działce nr 86, położonej w obrębie Rogiedle”.
W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres:
w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania zrezygnuje z doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających Drukuj informację ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-21 16:28:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-21 16:28:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-21 16:28:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 105 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 21.05.2024 r.
RGKiT.6220.13.2024
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 09.05.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 23 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 131/2, 136/3, 136/4 położonych w obrębie Samborek”.
W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres:
w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania zrezygnuje z doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających Drukuj informację ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-21 16:01:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-21 16:02:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-21 16:02:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 104 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 20.05.2024 r.
RGKiT.6220.12.2024
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 08.05.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 18 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 31, 216, 231 położonych w obrębie Samborek”.
W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres:
w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania zrezygnuje z doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających Drukuj informację ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-21 15:31:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-21 15:32:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-21 15:32:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 96 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 09.05.2024 r.
RGKiT.6220.11.2024
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 30.04.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 9 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce o nr 115/40 położonej w obrębie Rogiedle”.
W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres:
w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Olsztynie.
Pouczenie
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania zrezygnuje z doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 09.05.2024 r.
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających Drukuj informację ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-09 12:07:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-09 12:08:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-09 12:08:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 91 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 09.05.2024 r.
RGKiT.6220.10.2024
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 29.04.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 4 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce o nr 38/3 położonej w obrębie Piotrowo”.
W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres:
w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania zrezygnuje z doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 09.05.2024 r.
WÓJT
Joanna Karpińska - Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających Drukuj informację ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-09 11:06:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-09 11:06:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-09 11:06:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 90 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 08.05.2024 r.
RGKiT.6220.09.2024
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 26.04.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce o nr 41 położonej w obrębie Piotrowo”.
W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres:
w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania zrezygnuje z doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 08.05.2024 r.
WÓJT
Joanna Karpińska-Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających Drukuj informację ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-08 13:43:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-08 13:44:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-08 13:44:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 90 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 06.05.2024 r.
RGKiT.6220.08.2024
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 26.04.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 4 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce o nr 196/3 położonej w obrębie Samborek”.
W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres:
w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania zrezygnuje z doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 07.05.2024 r.
ZASTĘPCA WÓJTA
Joanna Karpińska-Koźlik
Załączniki
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających Drukuj informację ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-07 13:54:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-07 13:55:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-07 13:55:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 92 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 06.05.2024 r.
RGKiT.6220.07.2024
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 25.04.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 11 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 236, 236/9 położonych w obrębie Piotrowo”.
W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres:
w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania zrezygnuje z doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 06.05.2024 r.
WÓJT
mgr Andrzej Mazur
Załączniki
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających Drukuj informację ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-06 16:02:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-06 16:03:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-06 16:03:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 95 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lubomino, dnia 06.05.2024 r.
RGKiT.6220.06.2024
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 23.04.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o nr 126/4, 126/6, 126/7 położonych w obrębie Piotrowo”.
W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres:
w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania zrezygnuje z doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 06.05.2024 r.
WÓJT
mgr Andrzej Mazur
Załączniki
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających Drukuj informację ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Jaczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-06 15:34:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karolina Jaczewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-06 15:35:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karolina Jaczewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-06 15:35:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 103 raz(y) |