Wyniki
Szczegóły informacji
Modernizacja energetyczna budynków publicznych w gminie Lubomino
Status: unieważniony
Tryb: TRYB PODSTAWOWY WARIANT I
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: GMINA LUBOMINO
Finansowanie: FINANSOWANIE MIESZANE
Nr UZP: 066b2b0c-cf45-4b80-b6bb-4d84a4c8ee7b
Termin składania ofert / wniosków: 2021-05-14 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-05-14 10:30:00
Miejsce złożenia oferty: Gmina Lubomino
Ogłoszono dnia: 2021-04-21 przez Wojciech Michańczyk
Treść:
Modernizacja energetyczna budynków publicznych w gminie Lubomino – numer postępowania: RGKiT.271.1/2021
- Zamawiający: Gmina Lubomino
Adres: ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino
Tel: 895324450
Fax: 895324451
Adres strony internetowej: https://www.lubomino.pl
- Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubomino.pl
- Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami.
Wojciech Michańczyk - tel. 89-532-44-60.
- Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://bip.lubomino.pl/zamowienia_publiczne/15/status/0/rodzaj/wzp/zwr/0/
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Na wskazanej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej także ustawą Pzp.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
- Postępowanie prowadzone jest w odniesieniu do zamówienia klasycznego.
- Wartość zamówienia jest niższa od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 350 000 euro.
- W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną także SWZ lub Specyfikacją, zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- O udzielenie zamówienia może ubiegać się osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ.
- W przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura określona w art. 24aa Ustawy (tzw. procedura odwrócona): Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 Ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu tj. zbada oświadczenie wstępne w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, a następnie zażąda przedłożenia pozostałych dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 Ustawy.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
Opis przedmiotu zamówienia: Zgodnie z treścią SIWZ.
Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy wykonać w terminie 01.10.2022r. od daty zawarcia umowy.
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią SIWZ.
Podstawy wykluczenia: Zgodnie z treścią SIWZ.
Warunki udziału w postępowaniu: Zgodnie z treścią SIWZ.
Wadium przetargowe: Zgodnie z treścią SIWZ.
Opis sposobu przygotowania oferty. Wykaz oświadczeń / dokumentów wymaganych w postępowaniu w tym podmiotowe środki dowodowe: Zgodnie z treścią SIWZ.
Termin związania ofertą: Zgodnie z treścią SIWZ.
Sposób oraz termin składania ofert: Zgodnie z treścią SIWZ.
Termin otwarcia ofert: Zgodnie z treścią SIWZ.
Sposób obliczenia ceny: Zgodnie z treścią SIWZ.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Zgodnie z treścią SIWZ.
Aukcja elektroniczna: Zgodnie z treścią SIWZ.
Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Zgodnie z treścią SIWZ.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zgodnie z treścią SIWZ.
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy: Zgodnie z treścią SIWZ.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Lubominie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-04-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wojciech Michańczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-04-21 14:46:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-04-21 15:10:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-18 08:55:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4286 raz(y) |