ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubomino
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 06.05.2024 r.
RGKiT.6220.04.2024
 
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
 
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 23.04.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 7 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce o nr 111/3, położonej w obrębie Piotrowo”.
            W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli  liczba  stron  postępowania  w  sprawie  wydania  decyzji  o  środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona  może  działać  przez  pełnomocnika,  chyba  że  charakter  czynności  wymaga  jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli  strona  lub  inny  uczestnik  postępowania  zrezygnuje  z doręczania  pism  za pomocą środków  komunikacji  elektronicznej,  organ  administracji  publicznej  doręcza  pismo  w  sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
 
 
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 06.05.2024 r.
 
WÓJT
mgr Andrzej Mazur

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-05-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-05-06 15:18:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-05-06 15:19:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-06 15:19:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
83 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 29.042024 r.
RGKiT.6220.03.2024
 
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
 
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 15.04.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego – Prezesa Zarządu Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce o nr 124/2, położonej w obrębie Samborek”.
            W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli  liczba  stron  postępowania  w  sprawie  wydania  decyzji  o  środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona  może  działać  przez  pełnomocnika,  chyba  że  charakter  czynności  wymaga  jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli  strona  lub  inny  uczestnik  postępowania  zrezygnuje  z doręczania  pism  za pomocą środków  komunikacji  elektronicznej,  organ  administracji  publicznej  doręcza  pismo  w  sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
 
 
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 29.04.2024 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-29 14:05:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-29 14:06:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-29 14:06:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
89 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 29.042024 r.
RGKiT.6220.02.2024
 
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
 
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 24.04.2024 r., złożonego przez Pana Krzysztofa Kacprzyckiego działającego jako pełnomocnik Polskiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. z siedz. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 8 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce o nr 430/5, położonej w obrębie Lubomino”.
            W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli  liczba  stron  postępowania  w  sprawie  wydania  decyzji  o  środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu.
Pouczenie
Strona  może  działać  przez  pełnomocnika,  chyba  że  charakter  czynności  wymaga  jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli  strona  lub  inny  uczestnik  postępowania  zrezygnuje  z doręczania  pism  za pomocą środków  komunikacji  elektronicznej,  organ  administracji  publicznej  doręcza  pismo  w  sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
 
 
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 29.04.2024 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-29 14:03:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-29 14:03:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-29 14:03:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
88 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ” budowie cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/6 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 29.04.2024 r.
RGKiT.6220.03.2023
 
ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
 
 
            Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/6 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”
 
zawiadamiam,
 
o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji.
 
Zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Z dokumentacją sprawy zapoznać się można w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, w pok. 9.
 
Uwagi i wnioski składać można w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino (codziennie w godzinach urzędowania pon. 7.00 - 16.00, wt.– czw. 7.00 - 15.00, pt. 7.00 - 14.00).
 
Pouczenie
Strona  może  działać  przez  pełnomocnika,  chyba  że  charakter  czynności  wymaga  jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli  strona  lub  inny  uczestnik  postępowania  zrezygnuje  z doręczania  pism  za pomocą środków  komunikacji  elektronicznej,  organ  administracji  publicznej  doręcza  pismo  w  sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
 
 
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 29.04.2024 r.
 
ZASTĘPCA WÓJTA
Joanna Karpińska-Koźlik

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-29 11:36:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-29 11:37:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-29 11:37:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
96 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/5 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 29.04.2024 r.
RGKiT.6220.04.2023
 
ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
 
 
            Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/5 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”
 
zawiadamiam,
 
o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji.
 
Zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Z dokumentacją sprawy zapoznać się można w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, w pok. 9.
 
Uwagi i wnioski składać można w sekretariacie Urzędu Gminy Lubomino (codziennie w godzinach urzędowania pon. 7.00 - 16.00, wt.– czw. 7.00 - 15.00, pt. 7.00 - 14.00).
 
Pouczenie
Strona  może  działać  przez  pełnomocnika,  chyba  że  charakter  czynności  wymaga  jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli  strona  lub  inny  uczestnik  postępowania  zrezygnuje  z doręczania  pism  za pomocą środków  komunikacji  elektronicznej,  organ  administracji  publicznej  doręcza  pismo  w  sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
 
 
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 29.04.2024 r.
 
ZASTĘPCA WÓJTA
Joanna Karpińska-Koźlik

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-29 11:31:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-29 11:32:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-29 11:32:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
87 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY LUBOMINO o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 12.04.2024 r.
RGKiT.6220.01.2024
 
ZAWIADOMIENIE
WÓJTA GMINY LUBOMINO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
 
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej dalej ustawą
zawiadamiam,
że na podstawie wniosku z dnia 27.03.2024 r., złożonego przez Pana Tomasza Graczyk działającego jako pełnomocnik firmy MAGNIFLEX POLSKA Sp. z o.o. z siedz. Rogiedle 24, 11-135 Lubomino, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: ”posadowieniu zbiornika naziemnego na gaz płynny o pojemności 60 m3na działce ewidencyjnej nr 115/16 obręb 0013 Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”.
            W związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Lubomino.
Zgonie z art. 74 ust 3a ustawy stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub innego postępowania dotyczącego tej decyzji przekracza 10, do zawiadomienia stron innych niż podmiot planujący podjęcie realizacji przedsięwzięcia stosuje się przepisy art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, z tym że zawiadomienie to następuje w formie publicznego obwieszczenia w siedzibie organu właściwego w sprawie oraz przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej tego organu.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustanie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. 9, w godzinach pracy Urzędu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 37 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia należy uzyskać opinie pomocnicze Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Olsztynie.
Pouczenie
Strona  może  działać  przez  pełnomocnika,  chyba  że  charakter  czynności  wymaga  jej osobistego działania. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jeżeli  strona  lub  inny  uczestnik  postępowania  zrezygnuje  z doręczania  pism  za pomocą środków  komunikacji  elektronicznej,  organ  administracji  publicznej  doręcza  pismo  w  sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
 
 
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 12.04.2024 r.
 
WÓJT
mgr Andrzej Mazur

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-12 11:26:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-12 11:26:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-12 11:26:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
101 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

O B W I E S Z C Z E N I E o postępowaniu z udziałem społeczeństwa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 03.11.2023 r.
RGKiT.6220.04.2023
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
o postępowaniu z udziałem społeczeństwa
 
 
Na podstawie art. 33-35 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.);
 
podaje do publicznej wiadomości informację o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w ramach postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.:
 
”budowa cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/5 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”.
 
W dniu 24.05.2023 r. do tut. Urzędu wpłynął wniosek planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia: firmy EBF Odpajalnia 2 Sp. z o.o. z siedz. Rogiedle 56, 11-135 Lubomino, złożony przez pełnomocnika Panią Katarzynę Szymurską, pracownika firmy De Heus Sp. z o.o. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/5 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”. Wójt Gminy Lubomino po uzyskaniu opinii wyspecjalizowanych Organów tj. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz do Dyrektora Zarządu Zlewni w Olsztynie postanowieniem z dnia 22.08.2023 r. znak: RGKiT.6220.04.2023 uznał za konieczne przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i określił zakres raportu.
 
Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia jest Wójt Gminy Lubomino, współdziałający z organami właściwymi do wydania opinii i do dokonania uzgodnienia.
 
 
Zgodnie z art. 33 i art. 34 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu w pok. nr 6 oraz składać ewentualne wnioski, uwagi dotyczące planowanej inwestycji w terminie 30 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia tj. od 06.11.2023 r. do 06.12.2023 r.
 
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Lubomino.
 
Uwagi  lub wnioski złożone po upływie terminu pozostawia się bez rozpatrzenia (art. 35 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko).
 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do wiadomości przez zamieszczenie go na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubomino oraz wywieszenie w miejscu realizacji planowanego przedsięwzięcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-03 12:31:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-03 12:32:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-03 12:32:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
194 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Postanowienie o wznowieniu postępowania

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 03.11.2023 r.
RGKiT.6220.04.2023
 
POSTANOWIENIE
 
Na podstawie art. 97 § 2 oraz art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.)
 
postanawiam
 
podjąć zawieszone postanowieniem z dnia 22.08.2023 r. znak: RGKiT.6220.04.2023 postępowanie, wszczęte na wniosek planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia: firmy EBF Odpajalnia 2 Sp. z o.o. z siedz. Rogiedle 56, 11-135 Lubomino, złożony przez pełnomocnika Panią Katarzynę Szymurską, pracownika firmy De Heus Sp. z o.o. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/5 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”
 
UZASADNIENIE
 
W dniu 24.05.2023 r. do tut. Urzędu wpłynął wniosek planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia: firmy EBF Odpajalnia 2 Sp. z o.o. z siedz. Rogiedle 56, 11-135 Lubomino, złożony przez pełnomocnika Panią Katarzynę Szymurską, pracownika firmy De Heus Sp. z o.o. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/5 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”.
Dnia 15.06.2023 r. do tut. Urzędu wpłynęło postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie z dnia 15.06.2023 r. znak: WSTE.4220.90.2023.RG, w którym tamtejszy Organ wyraził opinię, że dla planowanego przedsięwzięcia istnieje potrzeba przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i ustalił pełny zakres raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, zgodnie z art. 66 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem skumulowanego odziaływania z planowanymi inwestycjami na działkach sąsiednich nr 6/6 i 6/7 oraz wpływu inwestycji na zabudowę mieszkaniową.
Dnia 19.06.2023 r. do tut. Urzędu wpłynęła opinia sanitarna z dnia 16.06.2023 r. znak: ZNS.9083.1.11.2023, w której Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lidzbarku Warmińskim stwierdza potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w zakresie określonym w art. 66 ust. 1 pkt 1 do 20, ust. 6 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Pismem z dnia 15.06.2023 r. Dyrektor Zarządu Zlewni w Olsztynie wezwał Inwestora do przedstawienia wyjaśnień i uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia w terminie 14 dni od otrzymania pisma. W dniu 07.07.2023 r. do tut. Urzędu wpłynęło uzupełnienie karty informacyjnej przedsięwzięcia. Dnia 21.07.2023 r. wpłynęła opinia Dyrektora Zarządu Zlewni z dnia 20.07.2023 r. znak: BI.ZZŚ.4.4901.111.2023.KM stwierdzająca że nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla podmiotowego przedsięwzięcia.
Biorąc pod uwagę opinię wyspecjalizowanych organów oraz rodzaj i charakter planowanego przedsięwzięcia wydano postanowienie z dnia 22.08.2023 r. znak: RGKiT.6220.04.2023 nakładające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn. „budowie cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/5 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”, planowanego do realizacji przez firmę EBF Odpajalnia 2 Sp. z o.o. z siedz. Rogiedle 56, 11-135 Lubomino, oraz wykonania raportu o oddziaływaniu na środowisko i przedłożenia go przez Wnioskodawcę Wójtowi Gminy Lubomino. W postanowieniu tym ustalono też zakres raportu.
Zgodnie z treścią art. 63 ust. 5 ww. ustawy organ wydał postanowienie z dnia 22.08.2023 r. znak: RGKiT.6220.04.2023 o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach do czasu przedłożenia przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Pismem z dnia 04.10.2023 r. pełnomocnik Katarzyna Szymurska, pracownik firmy De Heus Sp. z o.o. reprezentująca firmę EBF Odpajalnia 2 Sp. z o.o. z siedz. Rogiedle 56, 11-135 Lubomino przedłożyła raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego pn. „budowie cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/5 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”.
W związku z uzupełnieniem przez Wnioskodawcę dokumentacji o przedmiotowy raport, ustała przyczyna zawieszenia postępowania, a zatem tut. Organ podjął postępowanie na podstawie art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zgodnie z którym jeżeli ustąpiły przyczyny uzasadniające zawieszenie postępowania, organ administracji publicznej podejmie postępowanie z urzędu lub na żądanie strony.
Z uwagi na przedłożenie przez Wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko postanowiono jak w sentencji niniejszego postanowienia.
 
POUCZENIE
Na niniejsze postanowienie stronom nie przysługuje zażalenie.
 
 
 
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 03.11.2023 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-03 12:28:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-03 12:29:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-03 12:29:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
191 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

O B W I E S Z C Z E N I E o postępowaniu z udziałem społeczeństwa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 03.11.2023 r.
RGKiT.6220.03.2023
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
o postępowaniu z udziałem społeczeństwa
 
 
Na podstawie art. 33-35 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.);
 
podaje do publicznej wiadomości informację o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w ramach postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.:
 
”budowa cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/6 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”.
 
W dniu 24.05.2023 r. do tut. Urzędu wpłynął wniosek planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia: firmy EBF Odpajalnia 3 Sp. z o.o. z siedz. Rogiedle 56, 11-135 Lubomino, złożony przez pełnomocnika Panią Katarzynę Szymurską, pracownika firmy De Heus Sp. z o.o. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/6 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”. Wójt Gminy Lubomino po uzyskaniu opinii wyspecjalizowanych Organów tj. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz do Dyrektora Zarządu Zlewni w Olsztynie postanowieniem z dnia 24.08.2023 r. znak: RGKiT.6220.03.2023 uznał za konieczne przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i określił zakres raportu.
 
Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia jest Wójt Gminy Lubomino, współdziałający z organami właściwymi do wydania opinii i do dokonania uzgodnienia.
 
 
Zgodnie z art. 33 i art. 34 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu w pok. nr 6 oraz składać ewentualne wnioski, uwagi dotyczące planowanej inwestycji w terminie 30 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia tj. od 06.11.2023 r. do 06.12.2023 r.
 
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Lubomino.
 
Uwagi  lub wnioski złożone po upływie terminu pozostawia się bez rozpatrzenia (art. 35 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko).
 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do wiadomości przez zamieszczenie go na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubomino oraz wywieszenie w miejscu realizacji planowanego przedsięwzięcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-03 11:45:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-03 11:46:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-03 11:46:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
194 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

O B W I E S Z C Z E N I E o postępowaniu z udziałem społeczeństwa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubomino, dnia 03.11.2023 r.
RGKiT.6220.02.2023
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
o postępowaniu z udziałem społeczeństwa
 
 
Na podstawie art. 33-35 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.);
 
podaje do publicznej wiadomości informację o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w ramach postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.:
 
”budowa cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/7 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”.
 
W dniu 05.05.2023 r. do tut. Urzędu wpłynął wniosek planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia: firmy EBF Odpajalnia 1 Sp. z o.o. z siedz. Rogiedle 56, 11-135 Lubomino, złożony przez pełnomocnika Panią Katarzynę Szymurską, pracownika firmy De Heus Sp. z o.o. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie cielętnika na działce o nr ewid. gr. 6/7 obręb Rogiedle, gmina Lubomino, powiat lidzbarski, województwo warmińsko-mazurskie”. Wójt Gminy Lubomino po uzyskaniu opinii wyspecjalizowanych Organów tj. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz do Dyrektora Zarządu Zlewni w Olsztynie postanowieniem z dnia 22.08.2023 r. znak: RGKiT.6220.02.2023 uznał za konieczne przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i określił zakres raportu.
 
Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia jest Wójt Gminy Lubomino, współdziałający z organami właściwymi do wydania opinii i do dokonania uzgodnienia.
 
 
Zgodnie z art. 33 i art. 34 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu w pok. nr 6 oraz składać ewentualne wnioski, uwagi dotyczące planowanej inwestycji w terminie 30 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia tj. od 06.11.2023 r. do 06.12.2023 r.
 
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Lubomino.
 
Uwagi  lub wnioski złożone po upływie terminu pozostawia się bez rozpatrzenia (art. 35 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko).
 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do wiadomości przez zamieszczenie go na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubomino oraz wywieszenie w miejscu realizacji planowanego przedsięwzięcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-03 11:14:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-03 11:16:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-03 11:16:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
205 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji