ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubomino
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Lubomino i ich transport do instalacji komunalnej właściwej dla gminy Lubomino w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Lubomino i ich transport do instalacji komunalnej właściwej dla gminy Lubomino w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

Szczegóły informacji

Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Lubomino i ich transport do instalacji komunalnej właściwej dla gminy Lubomino w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA LUBOMINO

Finansowanie: FINANSOWANIE CAŁKOWITE

Nr UZP: 2022/BZP 00429426/01

Termin składania ofert / wniosków: 2022-11-15 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-11-15 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lubomino

Ogłoszono dnia: 2022-11-08 przez Karolina Jaczewska

Treść:

  1. Zamawiający: Gmina Lubomino
Adres: ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino
Tel: 89-532-44-50
Fax: 89-532-44-51
Adres strony internetowej: https://www.lubomino.pl
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubomino.pl
  1. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami.
Kierownik Ref. RGKiT Karolina Jaczewska - tel. 89-532-44-60.
  1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
 
Na wskazanej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), zwanej także ustawą Pzp.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Okoliczności, które uzasadniają niepodzielny charakter zamówienia to względy techniczne przedmiotu zamówienia sprawiające, że odbiór i zagospodarowanie odpadów przyjmuje postać nierozerwalnej całości. Przy ewentualnym podziale przedmiotu zamówienia na części, realizacja zamówienia przez dwóch lub więcej potencjalnych Wykonawców może być nieefektywna i może wywołać problemy z dotrzymaniem standardów realizacyjnych określonych w SWZ (niższa jakość wykonanych usług). Ewentualny podział zamówienia na części mógłby doprowadzić do sytuacji, w której znacznie wzrośnie koszt wykonania całości zamówienia lub żaden Wykonawca nie złoży oferty na zamówienia składające się z pojedynczych pakietów częściowych, które w efekcie stanowią integralną całość realizacyjną. Odstępuje się od podziału zamówienia ze względu na nierozerwalnie powiązane ze sobą usługi, ich ewentualne rozdzielenie miałoby charakter sztuczny i mogłoby negatywnie wpłynąć na przeprowadzenie procedury przetargowej lub realizację samego zamówienia. Niezastosowanie podziału danego zamówienia w żaden sposób nie narusza obowiązujących zasad zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, przejrzystości i proporcjonalności.
  3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
  4. Postępowanie prowadzone jest w odniesieniu do zamówienia klasycznego.
  5. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych o jakich mowa w art. 3 ustawy Pzp.
  6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 227 - 238 ustawy Pzp.
  7. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
  8. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311 - 315 ustawy Pzp.
  9. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
  10. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną także SWZ lub Specyfikacją, zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
  11. O udzielenie zamówienia może ubiegać się osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ.
  12. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
Opis przedmiotu zamówienia: Zgodnie z treścią SWZ.
Termin wykonania zamówienia: Zgodnie z treścią SWZ.
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie  komunikował  się  z  Wykonawcami,  oraz  informacje  o  wymaganiach  technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią SWZ.
Podstawy wykluczenia: Zgodnie z treścią SWZ.
Warunki udziału w postępowaniu: Zgodnie z treścią SWZ.
Wadium przetargowe: Zgodnie z treścią SWZ.
Opis sposobu przygotowania oferty. Wykaz oświadczeń / dokumentów wymaganych w postępowaniu w tym podmiotowe środki dowodowe: Zgodnie z treścią SWZ.
Termin związania ofertą: Zgodnie z treścią SWZ.
Sposób oraz termin składania ofert: Zgodnie z treścią SWZ.
Termin otwarcia ofert: Zgodnie z treścią SWZ.
Sposób obliczenia ceny: Zgodnie z treścią SWZ.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Zgodnie z treścią SWZ.
Aukcja elektroniczna: Zgodnie z treścią SWZ.
Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Zgodnie z treścią SWZ.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zgodnie z treścią SWZ.
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy: Zgodnie z treścią SWZ.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Lubominie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Jaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-08 15:32:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Jaczewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-08 15:39:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Jaczewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-16 14:22:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1512 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony